Szukaj przepisu

środa, 20 listopada 2013

Wafle domowe owocowo - cynamonowe

A więc tak jak już pisałam, po babeczkowych wypiekach, został mi słoik kaimaku. W drodze powrotnej z pracy kupiłam wafle. Postanowiłam zrobić przekładane andruty. Jednak kiedy dotarłam do domu okazało się, że ze słoika ubyło prawie pół kaimaku. Mama z ciocią zjadły go razem z bułką (muszę przyznać, że fajny i smaczny pomysł:)). Zgarnęłam jednak z lodówki dżem jagodowy i tak oto powstały wafle owocowo - cynamonowe.


Składniki:
pół słoika dżemu jagodowego
paczka wafli

Wykonanie:
Wafel położyć na równym blacie stołu, pokrytym pergaminem. aby nie nabrudzić za mocno ( w moim przypadku zbędne, bo nawet używając fartucha, po pichceniu cała się kleje :)). 
Następnie na pierwszy wafel nakładamy porcję dżemu, nakrywamy kolejnym waflem i kładziemy kaimak, potem dżem, kaimak, dżem.
Na wafle położyłam szklaną deskę do krojenia i obciążyłam garnkiem. Zostawić tak na jakiś czas, aby wafle nieco zmiękły. Potem kroimy w prostokąty, lub inne kształty. 
Następnie ze smakiem zjadamy.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *