Szukaj przepisu

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Krem czekoladowy z kaszy jaglanej

Polecam do chlebka, placuszków, czy naleśniorów. Krem z jaglanej kaszy jak dla mnie przebił ten z daktyli. Ale oczywiście, każdy może ocenić sam. A naprawdę zachęcam do spróbowania.



Składniki:
szklanka kaszy jaglanej już ugotowanej (pełna szklanka)
tabliczka deserowej czekolady
2 łyżki kakao
2 łyżki cukru*
łyżka soku z cytryny
200 ml mleka 1.5%

Wykonanie:
Kaszę zmiksować z mlekiem. Następnie dodać do niej kakao, sok z cytryny i cukier. Oraz czekoladę rozpuszczoną w kąpieli wodnej. Przełożyć do słoiczków. (u nie wyszły dwa słoiczki, takie od dżemu). W lodówce przechowywać to tygodnia czasu.


Smacznego :D

*krem nie wyszedł za słodki, jeżeli ktoś lubi słodkie, to należy dodać dodatkową łyżkę cukru.

6 komentarzy:

  1. u mnie niedawno również gościła "jaglana nutella"! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niedawno również gościła "jaglana nutella"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krem :) Z jaglanki da się zrobić chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Wszystkie kremy z kaszy jaglanej podbiły nasze serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobiłam podobny, był smaczny, więc chyba go powtórzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy przepis, apetycznie to wygląda na pewno wypróbuję przepis w domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *