Szukaj przepisu

wtorek, 27 stycznia 2015

Ciasteczka jaglane

Ciasteczka wyszły dobre, choć ich zwolenniczką nie zostałam. Za to smakowały bardzo mojej siostrze. Jak dla mnie najlepszy pierwszego dnia, jak dobrze ostygną. Jednak było to ciekawe doświatczenie, więc zachęcam do spróbowania.


Składniki:
4 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej\
jajko
4 łyżki mąki ziemniaczanej
3 łyżki cukru
łyżka cukru waniliowego

Wykonanie:
Kaszę jaglaną zmiksować. Następnie dodać do niej resztę skłądników i dokładnie wymieszać.
W ręku formować kulki, a następnie je splaszczać. Układać na blaszkę, na papierze do pieczenia.
Piec 40 minut w 180 stopniach.

Smacznego :D

10 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczka bardzo ciekawe, no i taka zdrowa wersja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubóstwiam kaszę jaglaną, więc może skuszę się na podobne ciacha;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skorzystam z Twoich przepisów na jaglane cuda. Krem i ciasteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ciasteczka przypadły do gustu :)

      Usuń
  5. Ciekawe ciasteczka, jeszcze nie robiłam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i pewnie smaczne :) Nasze ciasteczka jaglane raczej są z jej mąki a z kaszy robimy mini serniczki. Wszystko nam bardzo smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niop takie serniczki też brzmią bardzo zachęcająco. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z takimi wypiekami. Sądze, że chyba ze mną pozostaną :D

      Usuń
  7. super takie ciasteczka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *