Szukaj przepisu

środa, 23 listopada 2016

Taco z mięsem mielonym i kukurydzą

A dzisiaj trochę meksyku :). Szybko i smacznie :)


Składniki:
8 małych tortilli kukurydzianych
500g mięsa mielonego 
350g pasty z pomidorów
mała puszka kukurydzy
mielona papryka, curry, pieprz, sól, zioła prowansalskie (przyprawiamy wedle uznania)

Wykonanie:
Rozgrzewamy patelnie z łyżką oleju. Wrzucamy mięso mielone i przyprawy smażymy. Następnie dodajemy kukurydze, smażymy razem chwile i dodajemy pastę pomidorową. Na mniejszym ogniu dusimy, aż całość delikatnie zgęstnieje.
Piekarnik nastawiamy na 125 stopni i po nagrzaniu wstawiamy nasze tortille na 10 minut. Następnie nadziewamy naszym mięsem.

Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa smaku twojego taco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście smakowało :), więc polecam wypróbować, szybciutkie w przygotowaniu :)

      Usuń
  2. Super pomysł, nie znałam takiego dania.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog z ciekawymi przepisami, często próbuję ich w domu i zawsze jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest chyba hit tego sezonu letniego, przynajmniej u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno, nie ma opcji żebym to ominęła..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *