Szukaj przepisu

niedziela, 21 grudnia 2014

Domowa czekolada na gorąco

A ja ma dla was znakomity przepis na domową czekoladę. Dużo lepszą od tych sklepowych mieszanek. Pomysł zaciągnęłam stąd: Niezły Młynek . Delikatnie tylko coś tam zmieniłam. Wyszła fantastyczna, Idealna na chłodne, śnieżne wieczory.



Składniki:
szklanka mleka w proszku (odtłuszczonego)
1/2 szklanki cukru pudru
szklanka kakao
150 g czekolady deserowej
100 g czekolady białej
0,5 łyżeczki soli

Wykonanie:
Obie czekolady zemleć blenderem.
Składniki dokładnie razem wymieszać.
Przesypać do słoiczka.

Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Pomysł bombowy, nie ma to jak domowe smakołyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity pomysł, chętnie wypiłabym czekoladę z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Jak ja znalazłam ten przepis to nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Musiałam zrobić.

      Usuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *